Vanliga frågor

Kan jag spara vyn i listan Min personal för att ta fram senare?

Kan jag spara vyn i listan Min personal för att ta fram senare?

Det går att skapa Mallar genom snabbmenyn när vyn är som du önskar. Snabbmeny - Mallar - Mina mallar - Ny

Hur kontrollerar vi IP-adressen i registreringsterminalen?

Hur kontrollerar vi IP-adressen i registreringsterminalen?

Dra Konfigurationskortet i terminalen. Klicka på Connect registreringsterminalen kopplar då upp sig mot servern och under en kort tid visas terminalen och serverns IP-adress i displayen.

Glömt inlogg och/eller lösenord?

Glömt inlogg och/eller lösenord?

Chef eller adminstratör med behörighet kan lägga in nytt inlogg/lösen på personinformationen eller portalanvändarinformationen.

Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?

Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?

Lägg upp ett supportärende i TIDOMAT Portal, gå in fliken Admin, välj Operatör och Supportanmälan. Det går även att lägga in ett ärende via www.tidomat.se. Vi ser till att ni kommer i kontakt med rätt avdelning och får hjälp.

Vi har av misstag raderat en person, går det att återställa?

Vi har av misstag raderat en person, går det att återställa?

Våra konsulter kan hjälpa er genom att läsa in en backup från databasen. Detta ingår dock inte i eventuellt supportavtal. Kontakta TIDOMAT Portal för mer information..

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.

SUPPORTANMÄLAN

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00).
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport