Vanliga frågor
En anställd får för lite flextid?
En anställd får för lite flextid?
Troligen är tid intervallet för flex start/slut för snävt och behöver förlängas på tidschemat.Hur ändrar jag ett felaktigt startdatum på en anställningsperiod?
Hur ändrar jag ett felaktigt startdatum på en anställningsperiod?
Ni förlänger den tidigare anställningsperioden och skriver då över det felaktiga datumet. Gå in på personinformationen och fliken Anställning, välj anställningsperioden i rullmenyn som ni vill förlänga. Klicka på Förläng och spara på disketten. Nu har ni skrivit över de efterföljande anställningsperioderna och kan lägga upp den nya igen.Vi har av misstag raderat en person, går det att återställa?
Vi har av misstag raderat en person, går det att återställa?
Våra konsulter kan hjälpa er genom att läsa in en backup från databasen. Detta ingår dock inte i eventuellt supportavtal. Kontakta TIDOMAT Portal för mer information..Glömt inlogg och/eller lösenord?
Glömt inlogg och/eller lösenord?
Chef eller adminstratör med behörighet kan lägga in nytt inlogg/lösen på personinformationen eller portalanvändarinformationen.Kan vi göra ändringar efter utfört periodavslut?
Kan vi göra ändringar efter utfört periodavslut?
Nej, ni kan inte backa ett periodavslut.Konsulter hos TIDOMAT portal kan hjälpa er. Detta ingår inte i supportavtalet.
Bli avtalskund
- Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
- Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
- Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
- Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00).
De kunder som inte har avtal debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.
De kunder som inte har avtal debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.