Vanliga frågor

En anställd får för lite flextid?

En anställd får för lite flextid?

Troligen är tid intervallet för flex start/slut för snävt och behöver förlängas på tidschemat.

Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?

Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?

Lägg upp ett supportärende i TIDOMAT Portal, gå in fliken Admin, välj Operatör och Supportanmälan. Det går även att lägga in ett ärende via www.tidomat.se. Vi ser till att ni kommer i kontakt med rätt avdelning och får hjälp.

Displayen i registreringsterminalen är blank eller visar konstiga tecken?

Displayen i registreringsterminalen är blank eller visar konstiga tecken?

Starta om registreringsterminalen genom att bryta strömmen till den. Detta gör du enklast genom att dra ur nätsladden.

Kan personer som inte registrerar sina tider utan bara rapporterar avvikelser använda systemet?

Kan personer som inte registrerar sina tider utan bara rapporterar avvikelser använda systemet?

Ja, en Beräkningstyp på tidschemat kan lägga in schematiden direkt som arbetstid. Beräkningstyper kan beställas genom att kontakta TIDOMAT Portal.

Vi har av misstag raderat en person, går det att återställa?

Vi har av misstag raderat en person, går det att återställa?

Våra konsulter kan hjälpa er genom att läsa in en backup från databasen. Detta ingår dock inte i eventuellt supportavtal. Kontakta TIDOMAT Portal för mer information..

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport