Vanliga frågor

Tiderna beräknas inte, trots korrekta registreringar.

Tiderna beräknas inte, trots korrekta registreringar.

Be IT-avdelningen starta om konsol32 på servern. Ligger den som en tjänst heter den FXHKonsol. Stoppa tjänsten, vänta några sekunder och starta sedan tjänsten igen.

Hur ställer jag om klockan i registreringsterminalen?

Hur ställer jag om klockan i registreringsterminalen?

Klockan styrs av servern. Kontakta er IT-avdelning.

Hur gör jag när en person har slutat och en annan person skall ta över dennes Användare, ID och/eller anställningsnummer?

Hur gör jag när en person har slutat och en annan person skall ta över dennes Användare, ID och/eller anställningsnummer?

Så snart du har tagit bort personen som slutat, kan du lägga upp den nya med samma anställningsnummer etc.

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Nej.

Texten Avvaktar server presenteras i displayen på registreringsterminalen.

Texten Avvaktar server presenteras i displayen på registreringsterminalen.

Be IT-avdelningen starta om tjänsten Iterm på servern.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport