Vanliga frågor

Hur ställer vi om klockan i registreringsterminalen?

Hur ställer vi om klockan i registreringsterminalen?

Klockan styrs av servern. Kontakta er IT-avdelning vid problem.

Hur lägger vi upp ett tidschema och veckoschema för timanställd personal?

Hur lägger vi upp ett tidschema och veckoschema för timanställd personal?

Lägg in arbetstid kl 12-12, flexstart 0000-1200 och flexslut 1200 - 2400. Lägg in detta tidschema på veckans alla dagar.

Kan vi korrigera en tid efter det att perioden är attesterad?

Kan vi korrigera en tid efter det att perioden är attesterad?

Efter en attest kan endast en person med högre attesträtt än vad det är attesteras i utföra ändringar. Efter nivå 3 kan endast de med standardroll Admin och attestnivå 4 utföra en ändring.

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

För bästa resultat använd Internet Explorer, det är den webbläsare som TIDOMAT Portal är utvecklad mot.

En anställd får för lite flextid?

En anställd får för lite flextid?

Troligen är tid intervallet för flex start/slut för snävt och behöver förlängas på tidschemat.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.

SUPPORTANMÄLAN

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00).

Du kommer få ett mejl med en bekräftelse på ditt ärende samt en ärendelänk.
Får du inget mejl ber vi dig att kontrollera din skräppost samt övriga icke-prioriterade inkorgar.
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport