Vanliga frågor

Texten Avvaktar server presenteras i displayen på registreringsterminalen.

Texten Avvaktar server presenteras i displayen på registreringsterminalen.

Be IT-avdelningen starta om tjänsten Iterm på servern.

Kan man gör ändringar efter utfört periodavslut?

Kan man gör ändringar efter utfört periodavslut?

Nej, du kan inte backa ett periodavslut.
Du kan däremot skapa ett supportärende och skicka in databasen till en av våra konsulter. De har möjlighet att backa periodavslutet.

Hur avaktiverar jag ett beröringsfritt kort eller bricka?

Hur avaktiverar jag ett beröringsfritt kort eller bricka?

Vid inloggning ange 9090 och tryck på Enter. Håll upp kortet/brickan mot terminalen och tryck på Enter Meddelandet Kort raderat visas i displayen. Tryck på Esc för att avsluta.

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

För bästa resultat använd Internet Explorer, det är den webbläsare som TIDOMAT Portal är utvecklad mot.

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Nej.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport