Vanliga frågor

Hur ändrar vi till sommartid?

Hur ändrar vi till sommartid?

Klockan styrs av servern. Kontakta er IT-avdelning vid problem.

Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?

Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?

Be er IT avdelning starta om tjänsten FXHKonsol på servern.

Varför kan jag inte skicka meddelanden via mejl till min personal?

Varför kan jag inte skicka meddelanden via mejl till min personal?

Kontrollera att det en mejladress på personens personkort och att uppgifterna är korrekt ifyllda på inställningarna för meddelande som finns under Systemunderhåll i fliken Admin.

En anställd får för lite flextid?

En anställd får för lite flextid?

Troligen är tid intervallet för flex start/slut för snävt och behöver förlängas på tidschemat.

Jag kan inte längre se fält som tidigare fanns i listan?

Jag kan inte längre se fält som tidigare fanns i listan?

Högerklicka i fältens menyrad och välj Återställ i snabbmenyn.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00).
De kunder som inte har avtal debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport