Vanliga frågor
Hur ändrar vi språk i TIDOMAT Portal?
Hur ändrar vi språk i TIDOMAT Portal?
Språket styrs av webbläsarens språkinställningar.Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?
Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?
Lägg upp ett supportärende i TIDOMAT Portal, gå in fliken Admin, välj Operatör och Supportanmälan. Det går även att lägga in ett ärende via www.tidomat.se. Vi ser till att ni kommer i kontakt med rätt avdelning och får hjälp.Glömt inlogg och/eller lösenord?
Glömt inlogg och/eller lösenord?
Chef eller adminstratör med behörighet kan lägga in nytt inlogg/lösen på personinformationen eller portalanvändarinformationen.En anställd får för lite flextid?
En anställd får för lite flextid?
Troligen är tid intervallet för flex start/slut för snävt och behöver förlängas på tidschemat.Vad betyder Avstignings dygn?
Finns på tidschemat och används då arbetstiden går över tolvslaget och schemat/arbetstiden ska räknas till dagen då arbetspasset slutar.Bli avtalskund
- Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
- Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
- Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
- Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00).
De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.