Vanliga frågor

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Nej.

Hur gör man om man har råkat ta bort en användare i systemet som inte skulle tas bort. Går det att återställa på något sätt?

Hur gör man om man har råkat ta bort en användare i systemet som inte skulle tas bort. Går det att återställa på något sätt?

Ni kan inte återställa det själva, men ni kan skapa ett supportärende och skicka in databasen till en av våra konsulter. De har möjlighet att hjälpa dig. Detta ingår dock inte i eventuellt supportavtal.

Kan man gör ändringar efter utfört periodavslut?

Kan man gör ändringar efter utfört periodavslut?

Nej, du kan inte backa ett periodavslut.
Du kan däremot skapa ett supportärende och skicka in databasen till en av våra konsulter. De har möjlighet att backa periodavslutet.

Hur ger jag som administratör en användare nytt lösenord?

Hur ger jag som administratör en användare nytt lösenord?

Gå till Admin/Användarbehörighet/Portalanvändare. Höger-klicka på önskad användare och välj redigera och ersätt lösenordet.

Tiderna beräknas inte, trots korrekta registreringar.

Tiderna beräknas inte, trots korrekta registreringar.

Be IT-avdelningen starta om konsol32 på servern. Ligger den som en tjänst heter den FXHKonsol. Stoppa tjänsten, vänta några sekunder och starta sedan tjänsten igen.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport