Vanliga frågor

Kan vi korrigera en tid efter det att perioden är attesterad?

Kan vi korrigera en tid efter det att perioden är attesterad?

Efter en attest kan endast en person med högre attesträtt än vad det är attesteras i utföra ändringar. Efter nivå 3 kan endast de med standardroll Admin och attestnivå 4 utföra en ändring.

Hur gör vi när en person har slutat och en annan person skall ta över ID/Kortnummer och/eller anställningsnummer?

Hur gör vi när en person har slutat och en annan person skall ta över ID/Kortnummer och/eller anställningsnummer?

Så snart ni raderat personen som slutat, kan ni lägga upp en ny med samma ID/Kortnummer etc.

Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?

Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?

Be er IT avdelning starta om tjänsten FXHKonsol på servern.

Kan vi göra ändringar efter utfört periodavslut?

Kan vi göra ändringar efter utfört periodavslut?

Nej, ni kan inte backa ett periodavslut.
Konsulter hos TIDOMAT portal kan hjälpa er. Detta ingår inte i supportavtalet.

Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?

Hur kommer vi i kontakt med TIDOMAT Portal?

Lägg upp ett supportärende i TIDOMAT Portal, gå in fliken Admin, välj Operatör och Supportanmälan. Det går även att lägga in ett ärende via www.tidomat.se. Vi ser till att ni kommer i kontakt med rätt avdelning och får hjälp.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport