Vanliga frågor
Måste man göra någon inställning i programmet vid skottår?
Måste man göra någon inställning i programmet vid skottår?
Nej, det behöver man inte göra.Hur lägger vi upp ett tidschema och veckoschema för timanställd personal?
Hur lägger vi upp ett tidschema och veckoschema för timanställd personal?
Lägg in arbetstid kl 12-12, flexstart 0000-1200 och flexslut 1200 - 2400. Lägg in detta tidschema på veckans alla dagar.Går det att dölja flexsaldot i TIDOMAT Portal?
Går det att dölja flexsaldot i TIDOMAT Portal?
Har ni Avtal & Saldo i systemet kan man styra om flexsaldot ska visas i fliken Hem.Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?
Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?
Be er IT avdelning starta om tjänsten FXHKonsol på servern.Hur avaktiverar vi ett beröringsfritt kort/bricka i RT-9091?
Hur avaktiverar vi ett beröringsfritt kort/bricka i RT-9091?
Tryck på knappen OK/Meny, bläddra ner till Koppla kortdata, tryck Enter. Vid inloggning ange 9090, tryck Enter. Håll upp kort/bricka mot terminalen och tryck Enter Meddelandet Kort raderat visas i displayen. Tryck på Esc för att avsluta. Alternativt, radera personens kortdata i TIDOMAT Portal.Bli avtalskund
- Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
- Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
- Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
- Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00).
De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.