Vanliga frågor

En anställd får för lite flextid?

En anställd får för lite flextid?

Troligen är tid intervallet för flex start/slut för snävt och behöver förlängas på tidschemat.

Måste man göra någon inställning i programmet vid skottår?

Måste man göra någon inställning i programmet vid skottår?

Nej, det behöver man inte göra.

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

För bästa resultat använd Internet Explorer, det är den webbläsare som TIDOMAT Portal är utvecklad mot.

Periodavslutet fungerar inte.

Periodavslutet fungerar inte.

Be IT-avdelningen starta om konsol32 på servern. Ligger den som en tjänst heter den FXHKonsol. Stoppa tjänsten, vänta några sekunder och starta sedan tjänsten igen.

Jag kan inte längre se fälten i periodlistan som jag lägger in tider på?

Jag kan inte längre se fälten i periodlistan som jag lägger in tider på?

Ställ muspekaren på namnet, högerklicka för att få fram snabbmenyn, välj Visa och markera Registreringar. Alternativt, ställ muspekaren i fältens menyrad, högerklicka och välj Återställ.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport