Vanliga frågor

Vi försöker spara ett nytt tidschema och får felmeddelandet att det är fel flex-intervall?

Vi försöker spara ett nytt tidschema och får felmeddelandet att det är fel flex-intervall?

Vanligaste felet är att tiderna för flex går omlott med rast-intervallet.

Kan vi korrigera en tid efter det att perioden är attesterad?

Kan vi korrigera en tid efter det att perioden är attesterad?

Efter en attest kan endast en person med högre attesträtt än vad det är attesteras i utföra ändringar. Efter nivå 3 kan endast de med standardroll Admin och attestnivå 4 utföra en ändring.

Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?

Ej beräknad dag visas på dagen i periodlistan?

Be er IT avdelning starta om tjänsten FXHKonsol på servern.

Hur lägger vi upp tiden i ett tidschema utan några arbetstimmar?

Hur lägger vi upp tiden i ett tidschema utan några arbetstimmar?

Lägg in arbetstid kl 12-12 för ledig dag.

Displayen i registreringsterminalen är blank eller visar konstiga tecken?

Displayen i registreringsterminalen är blank eller visar konstiga tecken?

Starta om registreringsterminalen genom att bryta strömmen till den. Detta gör du enklast genom att dra ur nätsladden.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan
Jag godkänner att Tidomat hanterar mina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen.


Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00).
De kunder som inte har avtal debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Supportanmälan via telefon

Om du inte vill använda formuläret ovan går det bra att ringa något av nedanstående nummer för att anmäla ditt supportärende.

  • Tidssystem
    08 - 50 60 44 40
  • Säkerhet
    08 - 50 60 44 42
Aktivera ditt passersystem
Serviceblankett
TeamViewer för fjärrsupport